Saturday 5 November 2011

REN sejas maska

Manā īpašumā nonāca REN F10 Smooth and Renew Peel Mask paraudziņš. Gribu pastāstīt par saviem iespaidiem par šo līdzekli.


Saskaņā ar ražotāja solījumiem, līdzekļa mērķis ir nolobīt atmirušas ādas šūnas un attīrīt ādu no toksīniem, tādējādi tonizējot un mīkstinot ādu. Maska ari izlīdzinot ādas toni un padarot ādu gaišāku un veselīgāku.
Maska satur sekojošus bioloģiski aktīvus komponentus:
- No arktiskajām upenēm sintezētas Omega 3 un 6 taukskābes, lai novērstu ādas iekaisumu;
- No meksikāņu papajas sintezēto papaīnu (lai kas tas arī būtu), kas iznīcina mirušas ādas daļas, neaizskarot veselīgas ādas šūnas;
- Vitamīnu C, ko iegūst no Barbadosas ķiršiem un kas cīnās ar brīvajiem radikāliem un regulē ādas toni un tonusu.
 Ir svarīgi, ka līdzeklis nesatur visas tās vielas, no kuriem mūsdienas ir pieņemts baidīties un izvairīties: silikonus, parabēnus, PEGus utt.
Pēc instrukcijas maska ir dāsni jāuzklāj uz ādas, jāatstāj uz 10 minūtēm un jānoņem ar slapjo audumu, kas it kā nākot līdzi produktam (bet ko es nedabūju, jo man ir tikai produkta paraudziņš). Rīkojos pēc instrukcijas. 

Maska pēc struktūras un krāsas atgādina medu - tikpat staipīga un lipīga.



 Smaržo vienkārši burvīgi! Tik labi, ka es pat refleksīvi nodomāju, ka nopirkšu šo masku, lai cik tā ari maksātu. Bet mana apņēmība samazinājās pēc maskas noņemšanas - efekts bija minimāls. Masku lietoju vel vairākas reizes un atkal nepamanīju nekādu lielu atšķirību. Jā, āda ir it kā maigāka, bet šis efekts nav tik ļoti izteikts, lai es to tiešām gribētu iegādāties, ja nu vienīgais smaržas dēļ. Manuprāt, maskas ir smaga artilērija ādas kopšanai un tām pēc definīcijas ir jāatstāj manāms efekts. Varbūt es kļūdos? Varbūt kādai no jums ir bijusi savādāka pieredze ar REN vai kādām citām maskām?

4 comments:

  1. Es jau kopš vasaras nepārtraukti lietoju REN Glycolactic Skin Renewal Peel Mask, man tā ļoti patīk, protams no dabīgām sastāvdaļām nevar gaidīt nekādu super efektu, bet kā palīgs sejas kopšanā tā ir laba. Bet man arī patīk kad maskas rada tiešām ievērojamu rezultātu un uzreiz, no mitrinošām tā noteikti ir Logona Relaxation Mask Organic rose and aloe, pēc šīs maskas visas rieviņas pazūd ka nebijušas.

    ReplyDelete
  2. Jaa, es lasiju Tavu atsauksmi par REN masku. Varbut man tiesham ir janoperk pilns iepakojums, lai apskatitos rezultatus ilgterminaa :)))

    ReplyDelete