Wednesday 9 November 2011

Chanel Illusion D'Ombre: Épatant et Ébloi

Ar milzīgu nokavējumu es tomēr nopirku Chanel Illusion D'Ombre acu ēnas. Šīs ēnas piesaistīja manu uzmanību jau vasaras laikā, kad tās pirmo reizi parādījās internetā un modes žurnālos. Pēc tam es pārliecinājos, ka šīs ēnas ir tieši tas, ko gribu, izlasot atsauksmes un aplūkojot fotogrāfijas, piemēram, Skaistumlapas blogā (šeit un šeit). It īpaši man patika, ka tām visās bildēs ir ļoti izteikts spīdums. Ar vārdu sākot, rudens gaitā es nobridu Illusion D'Ombre iegādei. Uz veikalu pati negāju, bet sūtīju savu pilnvaroto personu, iepriekš izvēloties toņus internetā. Šajā sakarā mani no paša sākuma piesaistīja Épatant (No. 84) krāsa, jo tā ir ļoti tuva manai acu krāsai un vispār zaļganpelēki toņi ir mana vājība. Izņemot Épatant man arī  patika Ébloi (No. 86) tonis, jo es jau sen gribēju tādas sarkanbrūnas ēnas ar dzērveņu piegaršu. Jau ir pamanīts, ka rozā un sarkanīgas ēnas izceļ zaļumu manās acīs. Galvenais ir piemeklēt pareizos toņus, lai neizskatītos kā būtu apraudājusies.

Tātad šeit viņas ir, manas skaistulītes: 


Aukstajā gaismā

Siltajā gasimā
Vai es esmu apmierināta ar savu pirkumu? Jā un nē. Uzreiz pateikšu, ka kvalitāte un noturība ir ļoti laba. Tomēr, es kādu brīdī uztraucos, ka biju izvēlējusies nepareizos toņus. Épatant, piemēram, ļoti tuvu atgādina MAC Green Smoke ēnas, kuras man jau ir. Protams, Épatant ir gaišākas un spīdīgākas par MAC ēnām un ir labāk piemērotas gaišajam dienas mekaipam, jo MAC ēnas mēdz izskatīties drusciņ drūmas. 


Épatant (No. 84) 
Savukārt, Ébloi ir vairāk brūnas nekā sarkanīgas. Lai pamanītu šo sarkanīgo noti, šīs ēnas ir jāuzklāj diezgan dāsni. 
Ébloi (No. 86)
Secinājums: ēnu toņi nav īsti tas, ko es gaidīju, bet tie noteikti ir ļoti skaisti un ar milzīgu pielietošanas potenciālu. Bet tomēr nākotnē mēģināšu izvēlēties krāsas dzīvajā nevis internetā.

Otrais aspekts ir neparasta ēnu struktūra. Man ir bijusi pieredze ar Maybelline Dream Matte Mousse sejas pūderi, kuru man tā arī nesanāca iztušēt uz ādas. Chanel ēnas ļoti atgādina šo produktu un es, godīgi sakot baidījos, ka nespēšu tās vienmērīgi uzklāt. Attiecībā uz Épatant, jāatzīstas, ka manas bailes bija nepamatotas - tās ļoti labi klājas un vislabāk ar pirkstu (pēc Skaistumlapas padoma). Ébloi ir sarežģītāks gadījums - to es klāju ar otu, lai pārklājums ir pietiekoši biezs un vienmērīgs. Vispār mani patīkami pārsteidza otiņas, kas nāk līdzi ēnām - šīm otām ir milzīgs pielietojums, klājot arī citas ēnas.


Nobeiguma vēlos pateikt, ka mana sirds dzied un priecājas par šo ēnu fantastisko spīdumu. Šis faktors man noteikti ir svarīgāks par pārējiem apsvērumiem ;)

 

1 comment:

  1. Ebloi tonis ļoti skaists, tev piestāv! Toņi noteikti ir jāskatās dzīvajā, jo es kad pirmo reizi šīs ēnas izmēģināju veikalā, arī biju pārsteigta, toņi bija pavisam savādāki nekā es iedomājos.

    ReplyDelete