Monday 1 August 2011

Meikapa bāzes

Šodien vēlos pastāstīt par manu pieredzi saistībā ar praimeru lietošanu, respektīvi, par acu ēnu bāzēm un bāzēm, ko klāj zem tonālā krēma uz visas sejas.
Pirms diviem gadiem nopirku savu pirmo acu ēnu bāzi. Toreiz tā bija F. Y. EYE no Benefit un uzreiz pēc pirmās uzklāšanas es  sapratu, ka tā ir viens lielisks skaistumindustrijas izgudrojums. Bāze ne tikai palīdzēja manam acu grimam turēties krietni ilgāk, bet arī ļāva manām acu ēnām izskatīties izteiksmīgākām un pigmentētākām. Tagad vairs nevaru iedomāties savu ikdienas meikapa klāšanas rituālu bez bāzes lietošanas. Benefit līdzekļa man pietika ilgajam laikam - tas izbeidzās tikai pirms pāris mēnešiem. Labprāt nopirktu to vēlreiz, bet tieši tādu vairs neražo (Benefitam tagad ir jaunais praimeris par kura kvalitāti es nešaubos).
 Nolēmu izmēģināt cita zīmola produkciju un iegādājos Eyeshadow Primer Potion no Urban Decay, par kuru biju dzirdējusi daudz pozitīvo atsauksmju. Mans iespaids - ļoti labs augstās kvalitātes produkts. Tas tiešām paildzina meikapa izturību un vienai reizei pietiek ar ļoti mazu daudzumu (1 mm3  - ne vairāk). Šai bāzei ir ļoti bieza konsistence, kas lieliski iztušējas uz ādas. Mana bāze ir gaišā ādas krāsā un pateicoties tās konsistencei tā var pildīt arī konsilera lomu. Tai nav klāt nekāds spīdums, lai gan arī Urban Decay ir pieejamas bāzes arī citos toņos, kā arī bāzes ar mirdzumu. Domāju, kā savas efektivitātes ziņā tās visas ir vienādas.






Izņemot acu ēnu bāzi, man arī ir bijis sejas praimeris, arī no Benefit. Tas saucās That Gal un tas vēl joprojām ir pārdošanā. Es zinu, ka pastāv grima bāzes uz silikona pamata. That Gal nav no tām - pēc struktūras tā atgādina parasto sejas losjonu. Pēc tās uzklāšanas āda kļūst drusciņ lipīga, bet es neteiktu ka tās virsma izlīdzinātos kā tas notiek pēc silikona praimeru uzklāšanas. Šī bāze ir rozā krāsā ar nelielu spīdumu un tai ir ļoti patīkams aromāts. Man arī patīk līdzekļa dizains. Bet es noteikti neteiktu, ka šī bāze uzlabo tonālā krēma izturību. Drīzāk tā ir skaista rotaļlieta garastāvokļa uzlabošanai. Es noteikti nopirkšu to vēlreiz (kad finanses atļaus, jo Benefit ir padārgs zīmols), tikai tāpēc, ka tā izrotā manu meikapa somiņu un liek man sajust sevi koptākai un stilīgākai.

Es neesmu lietojusi sejas praimerus uz silikona bāzes. Man vienkārši nepatīk šī taukaina plēve, ko tie atstāj uz ādas. Bet man būtu interesanti uzzināt par jūsu pieredzi saistībā ar silikona praimeru lietošanu. 

4 comments:

  1. interesanti:) žēl kā Latvijā šos produktus nevar dabūt:(

    ReplyDelete
  2. Auuu kur tu esi pazudusi:) Baudi vasariņu?

    ReplyDelete
  3. Sveiki,man ir probleemas latvijaa atrast sejas baazi veikalos,nu nekur nav..nupat L'Oreal paraadiijaas taada viegli roziiga baaze,izmeginaju veikalaa uz rokas,nu diivaini taa jaamasee,kameer izpluust vienmerigi,ja man janoklaaj visa seja,tad tas prasa laiku izliidzinaat.Meikapa baazes noteitki var iegadaties kada oriflame vai avon katalogaa,bet vispaar kaa jau teicu neesmu veikalos redzeejusi un baazi lietoju katru reizi pirms tonaalaa uzklaashanas.Pirms kaada laika dzivoju Irijaa,un nu tur paiet vesela diena un gribas iepirkuma grozaa kraameet visu un iipashi mekleeju labu sejas baazi.Tika ljoti slaveets 'Witch anti-blemish skin clearing primer' kas ir uz silikona baazes,jaasaka pudeliite ir mazinja 30ml maksaaja ap 6 eiro,taa kaa palasiiju ljoti labas atsauksmes un shii baaze bija jaunums un arii zurnalos labas atsauksmes noleemu pameginaat..un lietoju joprojaam,shii mazaa pudeliite man kalpo jau 4meneshus(nelietoju katru dienu)Witch produkti vispaariigi domaati problematiskai sejas aadai(kaada man arii ir),shis produkts ir naturaals,bezkraasains,ljoti viegli klaajaas,ada ir miiksta,maiga un tieshaam juut,kad peec tam jaaklaaj tonaalais kreems,ir juutams,ka baaze izveido aizsargkaartu,lai tonalais krems nenosprosto poras.un es patieshaam juutu,ka shis praimeris/baaze aizsargaa manu aadu no taukoshanaas un spiidumaa,satur visu make up kopaa un esmu ieverojusi,ka neveidojaas arii kaadas puutiites..pirms paris gadiem neviens nezinaaja par tadiem praimeriem,un protams es arii liku sejas kreemu un tonaalo pa virsu un dienas beigaas paraadaas kaadi izsitumi.Latvijaa nevar nopirkt sho Witch produktu,taapeec jau laikus paluugshu maasai lai atved no irijas,vai arii ebay var nopirkt.Arii iesaku meiteneem,kuram problematiska aada lietot nevis sejas kreemus,bet mitrinaataajus.Es vairs sejas kremam neesmu pieskarusies,kopsh saaku lietot mitrinataju saucaas Simple Moisturiser,bez kraasvielaam,kiimijas un bez parfiimiem,diezgan liela pudele un pietiek vairaak,kaa gadam.Atkal jaasaka,Latvijaa nav shads produkts,un zheel,ka nav izveele,jo dzivojot aarzemees un atbraucot 'maajaas'nu galiigi nav izveeles.Es te mazliet aizraavos ar raxtiishanu,nu jaa taatad,iesaku izmeeginaat sho Witch sejas baazi un vispaar ir verts palasiit sastaavu,jo tagad jau arii censhaas arvien biezhaak razhot produktus kuri ir naturaalaaki.

    ReplyDelete
  4. Diemžēl par Witch kosmētiku neko iepriekš nebiju dzirdējusi - paldies par informāciju - būs jāpapēta!

    ReplyDelete