Saturday 28 May 2011

Manas šīs vasaras smaržas

   Nesen nopirku jaunas smaržas. Lai gan arī neko tādu neplānoju, jo smaržas man jau ir, nevarēju paiet garām šim jaunajam ESCADA aromātam. Taj Sunset ir viens no jaunākiem aromātiem ESCADA smaržu ģimenē un tas mani piesaistīja ar savu ārkārtējo saldumu. Jāsaka, ka līdz šim nekad sevi par ESCADA smaržu piekritēju neuzskatīju. Manuprāt vairākumam ESCADA aromātu pietrūkst izsmalcinātības. Tomēr Taj Sunset man ļoti patika!
Ražotāja mājas lapā tiek rakstīts, ka Taj Sunset satur mango un kokosrieksta notis, kas perfekti  iemieso sevī Goa vasaras eksotiku. Varbūt tāpēc ka nekad nebiju apmeklējusi Goa, man šis aromāts pirmajām kārtām atgādināja augļu kompota aromātu. Kompota, kādu taisīja mana mamma no svaigajām zemenēm un kuru mēs ņēmām līdzi braucienos pie ezera pirms daudziem gadiem, kad es smaržas vispār nelietoju agrā vecuma dēļ.
Citiem vārdiem runājot, es nevarēju nenopirkt, it īpaši tāpēc ka tas ir maztirāžas izdevums un nevar zināt, kad tas pazudīs no veikalu plauktiem. Savu pirkumu nenožēloju un jau esmu izmēģinājusi to darbībā :) Vienīgais mīnuss, kuru varu iedomāties ir sekojošs. Ja  uzsmidzina Taj Sunset pārāk dāsni, tad var sākt reibt galva, tāpēc šīs smaržas ir jālieto ar piesardzību! Use with caution ;)
Un kādas ir jūsu šīs vasaras smaržas?



2 comments:

  1. domāju par šo pirkšanu . man ziemā atsūtīja jancīgu officiālo paraudziņu, kartīti ar saslapinatu salvetīti iekšā :D

    kā ar noturību un cik cena bij ?

    ReplyDelete
  2. Par noturību nezinu, jo kaut kā nejūtu smaržas uz sevis. Bet vienreiz uzsmidzināju no rīta un mana tante visas dienas garumā sūdzējās, ka viņai reibst galva no manām smaržām. Tā kā Taj Sunset var izsaukt neviennozīmīgu reakciju 
    Runājot par cenu, jāatzīstas, ka pirku ārzemēs, kur samaksāju ap 50 EUR. Dārgi!

    ReplyDelete