Monday 20 June 2011

Bio-Beauté eļļa sejas ādai

Pēdējā laikā man kaut kā nebija sanācis papildināt savu blogu ar jauniem ierakstiem. Vienkārši bija daudz darāma un nevarēju pievērsties rakstīšanai laika trūkuma dēļ. Bet nu esmu atpakaļ un vēlos pastāstīt par savu neseno ceļojumu uz Ženēvu, kura laikā iegādājos vienu interesantu sejas kopšanas līdzekli, proti Bio-Beauté by Nuxe eļļu sejai.
Vispār, Nuxe kosmētika iz izpelnījusies labas atsauksmes ārzemju presē augstas kvalitātes dēļ. Pirms diviem gadiem, Nuxe ģimenē notika pieaugums - iznāca jauna produktu sērija -  Bio-Beauté (http://www.bio-beaute.fr), kas sastāv no ekoloģiski tīriem produktiem sejas un ķermeņa kopšanai. Ņemot vērā, ka toreiz dzīvoju Ženēvā, man bija iespēja izmēģināt Bio-Beauté produkciju no paša sākuma. No plašā līdzekļu klāsta mani ieinteresēja tieši eļļa sejas ādai. Nopirku vienu pudelīti toreiz un izlietojot to, nolēmu iegādāties vēl vienu arī šoreiz, sava brauciena uz Ženēvu laikā. Jāpiebilst, ka izņemot Šveici un Franciju, nopirkt to nekur citur nevar.
Pirms aprakstu šā produkta sastāvu un ietekmi uz manu ādu, gribu teikt, ka jau ilgu laiku gribēju nopirkt sejas eļļu, jo patlaban sejas ādas mitrināšana un barošana ir mana galvenā prioritāte. Zinu, ka daudzi izvēlas tikai Oil Free sejas kopšanas līdzekļus, jo uzskata, ka eļļa var bloķēt tauku dziedzerus un tādā veidā sekmēt pinņu veidošanos. Es noteikti tā neuzskatu, jo daudz kur lasu, ka tikai mākslīgi ražotā minerālā eļļa ir kaitīga sejas ādas veselībai, bet naturālā eļļa, savukārt, var palīdzēt tikt galā ar dažādām problēmām, ieskaitot to pašu akne. Piemēram, britu ELLE rekomendē izmantot uz eļļas bāzes gatavotus sejas attīrīšanas līdzekļus, jo šādi līdzekļi nomierina iekaisušo ādu un nekaitina to, kā, piemēram, to dara spirtu saturoši produkti. Arī lasot par zvaigžņu un modeļu kosmētiskajām preferencēm, ļoti bieži ieraugu, ka naturālās eļļas atrodas skaistumkopšanas līdzekļu topā. Turklāt, es neesmu no tiem, kas baidās no spīdīgas ādas, jo uzskatu ka samtainais spīdums uz vaigiem ir veselības pazīme. Mani tracina mākslīgi matēta āda uz kuras var redzēt biezo pūdera kārtu, kas īstenībā izceļ katru ādas nepilnību.
Tātad, es jau ilgu laiku meklēju sejas eļļu, lai papildinātu savu ikdienas sejas kopšanas režīmu. Ļoti bieži mani atbaidīja šādu produktu nepatīkams aromāts, ko ražotāji paskaidroja ar sastāva naturālo izcelsmi. Bio-Beauté eļļa atšķiras no saviem plauktu biedriem, jo tā smaržo vienkārši fantastiski pēc riekstiem un augļiem. Tās uzklāšana vien ir patīkams process, kas lieliski uzlabo garastāvokli. Eļļas sastāvā ir saulespuķu eļļa, sezama eļļa, olīveļļa, ķiršu un plūmju ekstrakts. Palasot sastāvu liekas, ka kaut ko tādu var arī izgatavot savā virtuvē samaisot kopā dažādas eļļas. Tomēr, manuprāt, Bio-Beauté eļļas priekšrocība ir tas, ka visi ingredienti ir ekoloģiski tīri un ir piemēroti izmantošanai jūtīgās ādas kopšanas nolūkiem. Turklāt, virtuvē nesanāks iegūt tādu smaržu, kas ir produkta neatņemama sastāvdaļa.
Es klāju eļļu uz sejas, kakla un dekoltē zonas, parasti vakarā. Dažkārt virsū vēl uzklāju parasto mitrinošo krēmu. Parasti izvairos klāt to no rīta zem tonālā, bet dažkārt daru arī to, it īpaši tad, kad āda izskatās īpaši trausla un sausa. Lai gan arī mana āda mēdz būt problemātiskā, lietojot eļļu neesmu novērojusi pinņu daudzuma pieaugumu. Eļļas izmantošana ir loti ērta, pateicoties pipetei, kas ir ieskrūvēta korķīša iekšpusē. Sākumā domāju, ka neizmantošu savu eļļu vasaras laikā - pataupīšu to aukstajām dienām, kad ādai ir nepieciešams īpašs kopšanas režīms. Bet beigās izdomāju, ka sākšu to lietot jau tagad, jo vasarā āda cieš no saules ietekmes un ir nepieciešams to papildus pabarot. It īpaši manā gadījumā tas ir aktuāli dekoltē ādai, kur man nesen bija saules apdegums.
Runājot par efektu, teikšu, ka eļļas uzklāšana man ir patīkams rituāls un man patīk kā āda iegūst veselīgu spīdumu. Tajā pat laikā, ir jābrīdina, ka eļļa iesūcas lēni, tāpēc ir labāk to klāt dažas stundas pirms gulētiešanas, jo savādāk viss paliks uz spilvendrānas. Kopumā, eļļa palīdz manai ādai saglabā mitrumu un izskatīties tvirtai un koptai. Es domāju, ka tā paliks par mana ādas kopšanas režīma obligāto sastāvdaļu. Plānos ir arī iegādāties līdzīgas darbības produktu  - Bio-Beauté eļļu ķermenim.    
Vai jūs izmantojat eļļas sejas vai ķermeņa kopšanai? 



1 comment:

  1. http://zalaisblogs.blogspot.com/2011/02/lieliska-sejas-ella.html

    es lietoju šo

    ReplyDelete