Sunday 8 January 2012

Max Factor False Lash Effect Mascara

Šodien stāstīšu par vienu ļoti labu tušu, kuru es un mana māsa izmantojam jau ilgu laiku un kuru es kārtējo reizi iegādājos nesen.

Vispār mana pozīcija tušu jautājumos ir sekojoša: lai gan arī man patīk garas, kuplas skropstas, es negribu maksāt lielas naudas par luksusa zīmolu produkciju, jo arī Drogās var atrast ļoti labas tušas, kas sniedz labu galarezultātu. Protams, man gribētos izmēģināt tādus hitus kā, piemēram, Armani Eyes to Kill vai arī Benefit They're Real, bet pašlaik es izvēlos savu naudu tērēt lietām, kuras man ir absolūti nepieciešamas un kuru kvalitāte man ir ļoti svarīga (piemēram, sejas krēmi) vai nu produktiem, kuri ir neparasti, ekskluzīvi un ekstravaganti (piemēram, Chanel Illusion d'Ombre ēnas). Turklāt, es esmu pamanījusi, ka katra jauna skropstu tuša man visvairāk patīk pirmajā mēnesī pēc atvēršanas, jo pēc tam tā paliek sausāka un vairs neklājas tik gludi. Tātad, es baidos, ka, ja pirkšu dārgo tušu, tā arī drīz pārstās mani apmierināt un es būšu vīlusies, bet man tā vienalga būs jālieto, lai nesanāk tā, ka nauda tika iztērēta pavisam veltīgi. Tad jau labāk pirkt lētākās un bez sirdsapziņas pārmetumiem mest tās laukā tiklīdz tās sāk kaitināt. Un man ir bijuši Diorshow un kaut kādu Chanel un Estée Lauder tušu paraudziņi - diemžēl nekādu kolosālo rezultātu nebiju manījusi. Tātad, es balsoju par lētākām skropstu tušām!

Man ir bijusi pieredze gan ar Maybelline tušām, kuru viduvēja kvalitāte pilnībā atbilst viņu cenai, gan ar L'oreal tušām, kas ir dārgākas par Maybelline, bet birst kā skujas no manas Ziemassvētku eglītes. Patīkams pārsteigums bija Rimmel tušas, it īpaši Glam Eyes, kuru kādreiz izmantoju visai regulāri. Tomēr, vislabākās "lētāka gala" tušas, manuprāt ir Max Factor tušas. Kādu laiku atpakaļ biju pieķērusies viņu Masterpiece tušai, bet kopumā mans favorīts ir False Lash Effect Mascara.

Šī tuša ir tiešām ļoti laba! Klājas viegli, pagarina skropstas un piešķir apjomu. Turas labi un nenobirst dienas garumā. Vienīgais mīnuss - liela un resna birstīte, kas, pirmkārt, neļauj tikt pie vismazākajām skropstiņām acu kaktiņos, un, otrkārt, dažkārt izraisa nepatīkamas, sāpīgas sajūtas uzklāšanas procesā. 


Tagad ir iznākuši vairāki šīs tušas varianti un paveidi, tos vēl neesmu izmēģinājusi - mani pilnībā apmierina klasiskais variants. Iesaku!

Un kāda it jūsu vismīļākā skropstu tuša? 

7 comments:

  1. Pagaidām vēl neesmu atradusi savu īsto tušu, bet esmu tās meklējumos. Šo Max factor tušu derētu man izmēģināt! :)

    ReplyDelete
  2. Šī ir arī mana mīļākā tuša! Pirmoreiz, kad uzkrāsoju, biju tiešām pārsteigta, jo skropstas ne ar vien citu tušu nebija izskatījušās tik garas un biezas. Vienīgais mīnuss -- tā mazliet birst. Ne pārāk daudz, bet tomēr.

    ReplyDelete
  3. @ Viviāna - pašam viss ir jāmēģina, tikai tā var atrast īsto. Bet tas meklēšanas process arī ir ļoti interesants, vai nē? ;)
    @ Rigasmetro - welcome to the club! :)))

    ReplyDelete
  4. Man arī patīk Max Factor tušas, bet kā jau tu saki, arī man visas ir ekselentas pirmajā mēnesī, pēc tam tās kļūst ar vien nebaudāmākas. Būs jāpamēģina arī šī, jo kā nekā tā ir viena no TOP tušām make up guru pasaulē.

    ReplyDelete
  5. Mana mīļākā skropstu tuša ir Maybelline Lash Stiletto (tā kura melnajā tūbiņā ar sarkanu galiņu)! Dievinu! Tākā man patīk pagarinošās skropstu tušas tad šī ir vnk ideāla! Esmu mēģinājusi arī dargā gala skropstu tušas, bet neviena nav pārspējusi Lash Stiletto!

    ReplyDelete
  6. Man mīļākās tušas nav . kosmētikas somā stāv maybelline stiletto pagarinošā un lancome hypnose drama . tās mani apmierina vislabāk, bet nav ne tuvu ideālam . Tomēr dabīgās skropstiņas ir tik īsas, ka maybelline tās pagarina, bet novelk uz leju , lancome paceļ , pagarina un uztaisa biezākās, bet arī sataisa "zirneklīša kājiņas" uz tām .
    uz ballītēm izvēlos nekrasot skropstas vispār un labāk uzlīmēt liekās :)

    ReplyDelete
  7. Visu laiku domāju, ka šo noteikti vajag pamēģināt. Pēc šī raksta tā arī darīšu. Man ir ļoti jutīgas acis, es laikam diezgan daudz skaros klāt sejai, tāpēc viss man parasti birst, grauž. Bet Maybelline Colossal un Loreal Million Lashes viennozīmigi ir mani fovorīti.

    ReplyDelete