Wednesday 6 July 2011

Fluīds ķermeņa ādai

Nesen man bija iespēja izmēģināt ķermeņa kopšanas līdzekli VICHY Lupidiose Nutritive, Fluid for Body.
Es gribētu izmantot ķermeņa kopšanas līdzekļus katru dienu pēc dušas, jo pievēršu lielu uzmanību ķermeņa ādas mitrināšanai. Bet man tas ne vienmēr sanāk. Bieži vien man ir jāatturas no šādu līdzekļu uzklāšanas, jo mani vienkārši tracina šī sajūta, kad krēma dēļ āda kļūst taukaina un tu īsti nezini ko darīt - no vienas puses nevar taču vairākas stundas staigāt apkārt kailai gaidot, kamēr krēms iesūksies, bet no otras, ir pretīgi, kad drēbes un gultas veļa burtiski līp klāt tavai ādai. Man šī tiešam ir liela problēma, tāpēc jau ilgu laiku esmu tāda kopšanas līdzekļa meklējumos, kas spētu mitrināt manu ādu un iesūktos tajā ļoti ātri, tādējādi neiejaucoties manā dienas kārtībā.
Teikšu uzreiz, ka mani iepriekšēji meklējumi ir bijuši neveiksmīgi, tomēr VICHY Lupidiose Nutritive, Fluid for Body patīkami pārsteidza.



Šim fluīdam ir ļoti viegla un patīkama konsistence un neuzbāzīga, neitrāla smarža. Atbilstoši ražotāja solījumiem uzreiz pēc pirmās uzklāšanas fluīds mitrina un mīkstina ādu, pēc 48 stundām tas nokļūst dziļāk epidermā un sāk mitrināšanas darbību tajā, bet pēc 1 nedēļas tas pilnībā novērš ādas sausumu un atjauno tās elastību.
Ņemot vērā, ka manā rīcībā bija tikai viens līdzekļa paraudziņš, man nesanāca pārliecināties par tā ilgstošo efektu uz manu ādu. Bet es gan pamanīju, ka šis līdzeklis gandrīz momentāni iesūcās manā ādā un sniedza nepieciešamo komforta sajūtu (ziniet kā ir, kad uzreiz pēc dušas āda niez un lobās un gandrīz vai alkst pēc krēma). Es uzreiz aizgāju gulēt zinot, ka mans krēms palika tur, kur es viņu biju uzklājusi, nevis uz maniem palagiem ;) No rīta āda izskatījās mitrināta un, es pat teiktu zīdaina.
Es labprāt nopirktu VICHY Lupidiose Nutritive fluīdu ikdienas izmantošanai. Vienīgais produkta mīnuss ir tā augsta cena. Neatceros to precīzi, bet Nīderlandē tas maksāja vismaz 25 EUR par 200 ml. Latvijā es to vispār mūsu aptiekās neesmu redzējusi. Bet, kad pavērsīsies iespēja to iegādāties, noteikti to darīšu! Lupidiose Nutritive sērijā arī ir iekļauts ķermeņa skurbis un krēms, kurus es arī vēlētos izmēģināt.
Kādus ķermeņa kopšanas līdzekļus Jūs lietojat?  

2 comments:

  1. Mūsu aptiekās ir, taču parādījies nesen un kārtīgi jāmeklē! Vispār par VICHY produkciju mēdz būt ļoti pretrunīgas atsauksmes. Man arī ir līdzīga problēma, un ja vēl pa daudz silikonu sastāvā, tad vispār krēmu jūtu kā plēvi sev virsū. Vēl noteikti tev patiktu Shiseido Aromatic sērija ķeremenim, tā ir dievīga, bet arī cena! Un ja no lētā gala, tad mūsu pašu Dzintars tas vienkāršākais losjons (baltā pudele ar zilo korķi).

    ReplyDelete
  2. Paldies par padomu! Būs jāpamēģina :)
    Man būtu interesanti uzzināt vairāk par tām pretrunīgajām atsauksmēm par VICHY. Ko tieši sliktu saka par to? ;)

    ReplyDelete