Saturday 17 September 2011

Naked palette no Urban Decay

Kā tika solīts iepriekš - es šoreiz stāstīšu par Naked acu ēnu paleti no Urban Decay, par kuru es sapņoju gandrīz veselu gadu un kuru beidzot dabūju savā īpašumā.


Šī palete tika plaši apspriesta internetā. Lai gan arī daži blogeri nesaprot, kas tajā ir tik īpašs, vairākumam tā tomēr patīk, turklāt tik ļoti, ka šis produkts uz kādu laiku bija pazudis no pārdošanas un cilvēki krita panikā aiz bailēm, ka Naked vairs neatgriezīsies. Tomēr šīs bailes neattaisnojās un šī palete patlaban ir nopērkama gan Lielbritānijas kosmētikas veikalos, gan arī internetā (to, piemēram, var iegadāties gan Look Fantastic mājas lapā, gan Debenhams portālā).

Kāpēc es tik ļoti gribēju šo paleti? Tāpēc, ka tā ir ļoti labs naudas ieguldījums. Es uzreiz zināju, ka varēšu izmantot itin visas krāsas, kuras tā iekļauj. Šīs krāsas ne tikai ir ļoti skaistas bet arī universālas - dažas no tām var izmatot meikapā, ko klāju ikdienā ejot uz darbu vai skolu, dažas ir tik greznas, ka tās mierīgi derēs vakara grimam. Turklāt visas šīs krāsas piestāv vairākumam cilvēku un vienmēr būs aktuālas. Īstenībā, ja jums nav tādas milzīgas atkarības no kosmētikas kā man, tad šāda palete uz ilgu laiku var pilnībā atņemt nepieciešamību pēc citu acu ēnu iegādāšanas.


Izmēģinot to darbībā, mans vispārējais viedoklis par Naked paleti ir šāds. Acu ēnām piemīt ļoti laba kvalitāte, tās ir labi pigmentētas un uz ādas saglabā visu savu košumu un izskatās tieši tā kā iepakojumā. Paletē ir gan pilnīgi matētas krāsas, gan krāsas ar tā saucamo satīna spīdumu, gan krāsas ar izteikto metālisko spīdumu. Diemžēl, izmēģinot šīs ēnas darbībā konstatēju, ka to izmantošanai ir zināmas īpatnības. Tā, piemēram, ir grūti vienā meikapa ietvaros apvienot dažādu struktūru ēnas. Matētās blakus spīdīgajām izskatās kā netīri plankumi. Tad jau labāk matētās lietot ekskluzīvi kopā ar matētajām, bet spīdīgās kopā ar spīdīgajām. Otrā īpatnība ir šāda: ir jāpierod pie tā, ka ēnas tiešām ir ļoti pigmentētas - pietīk ar vismazāko daudzumu uz otiņas gala savādāk liekas ēnas uzklāšanas procesā nobirst un galarezultāts sanāk nevīžīgs. Ēnas ļoti labi turas uz ādas.

Šeit var aplūkot kā ēnas izskatās uz ādas.



Man īpaši patika šādas krāsas:
- Virgin - maigi rozā krāsa ar delikātu spīdumu, kas lieliski der meikapam dabiskajā stilā vai arī var būt izmantota kā hailaiters.
- Naked - kā nosaukums to izsaka, šī krāsa ir diezgan tuvu ādas krāsai. Es to lietošu pie neitrālā acu grima kopā ar melno laineri un tušu (savienojumā ar sarkano lūpukrāsu uz lūpām).
- Darkhorse - man parasti nepatīk brūnas acu ēnas, bet šī ir tiešām grezna - šokolādes krāsa ar maigu zelta spīdumu.
- Gunmetal - man vēl nav bijis tik spīdīgo pelēko ēnu. Ideāla priekš smoky eyes, it īpaši savienojumā ar savu kaimiņieni pa kreisi - Creep.

Ēnu komplektā klāt nāca arī otiņa - Good Karma Shadow Brush. Šī otiņa ir diezgan plakana ar spicu galu. Tā lieliski der acu ēnu uzklāšanai uz plakstiņa, tomēr iztušēšanai es izmantotu kuplāko otiņu.

Tātad, nobeigumā vēl reiz vēlos uzsvert, ka Naked palete ir ļoti labs pirkums, ar ko esmu bezgala apmierināta. No visas sirds iesaku.

Šeit var apskatīties dažus acu meikapa variantus. Ēnas var, protams, klāt individuāli, bet man gribējās paskatīties, kā tās sader savā starpā. Atzīstos, ka daži varianti izskatās līdzīgi, bet pie tā ir vainīga mana fotokamera un mana fotografēšanas prasme :)


4 comments:

  1. ļoti skaists acu meikaps augšējā rindā pa labi! Kādi toņi tajā ir izmantoti?

    ReplyDelete
  2. Paldies! Es sākumā uzklāju Borjois Effet Smoky melno zīmuli, tad pa virsu Creep toni un plakstiņa augšajā daļā - Gunmetal. Visu iztušēju un zem uzacs uzklāju Virgin hailaitera vietā.

    ReplyDelete
  3. Es jau tā arī domāju, šie toņi varētu būt mani favorīti šajā paletē.

    ReplyDelete
  4. Ko Tu lieto acs kaktiņā, ļoti labi izgaismots, bet nav pārāk spīdīgs :)

    ReplyDelete